تبلیغکنندگان میگویند دیگر نمیتوانند کمپینها را در رابط Solimar ایجاد کنند؛ زیرا The Trade Desk قصد دارد تمام مشتریان را به Kokai انتقال دهد

پلتفرم خرید تبلیغات The Trade Desk به نام Kokai در سال جاری منبع نارضایتی برخی تبلیغکنندگان و ناشران بوده است؛ بههمین دلیل، همانطور که ADWEEK نخستین بار گزارش داد، این شرکت فناوری تبلیغاتی در سپتامبر بخشی از طراحی آن را بازنگری کرد.
در حال حاضر، برخی خریداران میگویند شرکت آنها را «مجبور» به استفاده از Kokai کرده و دیگر نمیتوانند در رابط کاربری قدیمی شرکت، Solimar، کمپینها را ایجاد کنند.
سه خریدار، که تحت شرط عدم افشای هویت صحبت کردند، اخیراً کشف کردند که در حالی که میتوانستند کمپینهای موجود را در Solimar مدیریت کنند، برای تنظیم و راهاندازی کمپینهای جدید مجبور به استفاده از Kokai هستند.
«ما از ایجاد کمپینهای جدید در رابط کاربری قدیمی Solimar محروم شدهایم، علرغم اطمینانی که میگفتند دسترسی نامحدود به این رابط خواهیم داشت»، یک خریدار رسانهای یک آژانس که تحت شرط عدم افشای هویت صحبت کرد، به ADWEEK گفت. The