خبر اختصاصی: خریداران رسانه‌ای تحت فشار برای انتقال به Kokai از The Trade Desk قرار دارند — و در مسیر با خطاهایی مواجه می‌شوند

آگهی‌دهندگان می‌گویند دیگر نمی‌توانند کمپین‌ها را در رابط کاربری Solimar ایجاد کنند، زیرا The Trade Desk درصدد انتقال تمام مشتریان به Kokai است

مشکلات ttd kokai 2025
The Trade Desk از ایجاد کمپین‌ها بر روی Kokai درخواست می‌کند — اما خریداران با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.SOPA Images از طریق Getty Images، ADWEEK

نوشتهٔ کندرا بارنت

پلتفرم خرید تبلیغاتی Kokai از The Trade Desk این سال منبع نارضایتی برخی آگهی‌دهندگان و ناشران بوده و این امر شرکت فناوری تبلیغاتی را وادار کرد تا در سپتامبر بخشی از طراحی آن را بازنگری کند؛ همان‌طور که ADWEEK اولین بار گزارش داد.

اکنون، برخی از خریداران می‌گویند شرکت «آنها را مجبور کرده» به استفاده از Kokai و دیگر نمی‌توانند کمپین‌ها را در رابط کاربری قدیمی شرکت، یعنی Solimar، ایجاد کنند.

سه خریدار که تحت شرط عدم افشای هویت صحبت می‌کردند، گفتند که اخیراً متوجه شدند در حالی که می‌توانستند کمپین‌های موجود را در Solimar مدیریت کنند، تنظیم و راه‌اندازی کمپین‌های جدید برایشان مستلزم استفاده از Kokai است.

«ما از ایجاد کمپین‌های جدید در رابط کاربری قدیمی Solimar محروم شده‌ایم، با این‌که به ما اطمینان داده شد که دسترسی نامحدود به آن داریم»، یک خریدار رسانه‌ای در یک آژانس که تحت شرط عدم افشای هویت با ADWEEK گفتگو کرد، گفت. این

نوشته ایجاد شد 93

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا