آگهیدهندگان میگویند دیگر نمیتوانند کمپینها را در رابط کاربری Solimar ایجاد کنند، زیرا The Trade Desk درصدد انتقال تمام مشتریان به Kokai است

پلتفرم خرید تبلیغات Kokai متعلق به The Trade Desk امسال باعث نارضایتی برخی از آگهیدهندگان و ناشران شده است؛ بهگونهای که شرکت فناوری تبلیغات برای ارتقاء بخشهایی از طراحی خود در سپتامبر اقدام کرده است، همانگونه که ADWEEK ابتدا گزارش کرده بود.
اکنون، برخی از خریداران میگویند شرکت «آنها را مجبور» به استفاده از Kokai کرده و دیگر نمیتوانند کمپینها را در رابط کاربری قدیمی شرکت، Solimar، ایجاد کنند.
سه خریدار که تحت شرط عدم افشای هویت صحبت میکردند، گفتند که بهتازگی دریافتهاند در حالی که میتوانستند کمپینهای موجود را در Solimar مدیریت کنند، ایجاد و راهاندازی کمپینهای جدید مستلزم استفاده از Kokai است.
«ما از ایجاد کمپینهای جدید در رابط کاربری قدیمی Solimar منع شدهایم، علیرغم این اطمینان که دسترسی نامحدود به آن خواهیم داشت»، یک خریدار رسانهای از یک آژانس، که تحت شرط عدم افشای هویت میگفت، این را به ADWEEK اطلاع داد. این