انحصاری: خریداران رسانه‌ای تحت فشار برای تغییر به Kokai از The Trade Desk هستند — و در این مسیر با خطاها مواجه می‌شوند 

آگهی‌دهندگان می‌گویند دیگر نمی‌توانند کمپین‌ها را در رابط کاربری Solimar ایجاد کنند، چرا که The Trade Desk قصد دارد تمام مشتریان را به Kokai منتقل کند

The Trade Desk ایجاد کمپین‌ها را بر روی Kokai اجباری می‌کند — اما خریداران با مشکلات جدی روبرو می‌شوند.SOPA Images از طریق Getty Images, ADWEEK

پلتفرم خرید تبلیغات The Trade Desk به نام Kokai در این سال سبب نارضایتی برخی آگهی‌دهندگان و ناشران شده است، که منجر به بازنگری بخشی از طراحی آن در ماه سپتامبر شد؛ همان‌طور که ADWEEK اولین بار گزارش داد.

اکنون، برخی خریداران می‌گویند شرکت آن‌ها را «مجبور» به استفاده از Kokai کرده است و دیگر نمی‌توانند در رابط کاربری قدیمی شرکت، Solimar، کمپین‌ها را ایجاد کنند. 

سه خریدار که تحت شرط عدم شناسایی صحبت کردند، اظهار داشتند که به‌تازگی متوجه شدند در حالی که می‌توانستند کمپین‌های موجود را در Solimar مدیریت کنند، ایجاد و راه‌اندازی کمپین‌های جدید مستلزم استفاده از Kokai است.

«ما از ایجاد کمپین‌های جدید در رابط کاربری قدیمی Solimar محروم شده‌ایم، با این وجود که اطمینان داده شده بود دسترسی نامحدود به آن خواهیم داشت»، یک خریدار رسانه‌ای در آژانس که با شرط عدم شناسایی صحبت می‌کرد، به ADWEEK گفت. این

نوشته ایجاد شد 59

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا