آگهیدهندگان میگویند دیگر نمیتوانند کمپینها را در رابط کاربری Solimar ایجاد کنند، زیرا The Trade Desk درصدد انتقال تمام مشتریان به Kokai است

نوشتهٔ کندرا بارنت
پلتفرم خرید تبلیغاتی Kokai از The Trade Desk این سال منبع نارضایتی برخی آگهیدهندگان و ناشران بوده و این امر شرکت فناوری تبلیغاتی را وادار کرد تا در سپتامبر بخشی از طراحی آن را بازنگری کند؛ همانطور که ADWEEK اولین بار گزارش داد.
اکنون، برخی از خریداران میگویند شرکت «آنها را مجبور کرده» به استفاده از Kokai و دیگر نمیتوانند کمپینها را در رابط کاربری قدیمی شرکت، یعنی Solimar، ایجاد کنند.
سه خریدار که تحت شرط عدم افشای هویت صحبت میکردند، گفتند که اخیراً متوجه شدند در حالی که میتوانستند کمپینهای موجود را در Solimar مدیریت کنند، تنظیم و راهاندازی کمپینهای جدید برایشان مستلزم استفاده از Kokai است.
«ما از ایجاد کمپینهای جدید در رابط کاربری قدیمی Solimar محروم شدهایم، با اینکه به ما اطمینان داده شد که دسترسی نامحدود به آن داریم»، یک خریدار رسانهای در یک آژانس که تحت شرط عدم افشای هویت با ADWEEK گفتگو کرد، گفت. این